Snart är det vår!

Jaha, då var det längesen igen då. Mycket har hänt.

- Julia har varit här på besök. Trevligt! :)
- Vi har fått en deadline angående vårt boende.
- Vi har varit på många visningar och suttit på hemnet oändligt många timmar.
- Vi har förlorat våran första seriösa budgivning (suck...).
- Vi har överlevt ett av århundradets värsta snökaos (i Sthlm:s-mått), med allt vad det innebär.
- Ett spännande OS har kommit och gått. Och jag mötte en OS-guldmedaljör på T-banan. Gissa vem... ;) (Ledtråd: vänster)
- Solen har kommit tillbaka! Snart är det vår!
- Hollywoodfruar och Gossip har börjat om! Och en massa andra bra grejer. Skönt att ha något att se när man är trött och shleeten. Så man slipper bli arg för att det inte finns nåt att se.
- Våren närmar sig även på stan och jag kan inte stå emot, jag viiiiiiill ha! Massa massa! Längtar tills hela hm:s "garden collection" kommer. Verkar vara fin fin.
- Och Selma är lika söt som förr. :)


Och...

- J fyller år i helgen.
- Så därför kommer J:s föräldrar, plus Andreas, och hälsar på. Trevligt! :)
- Och det är mello-final på lördag! Yihoo! :) Spännande i år med så jämnt startfält. Vem vinner!?! (Förmodligen den sämsta, som så många gånger förr..) Hörde att det troddes på Timotej (men snälla nån!!), Anna Bergendahl och Eric Saade. Men bara därför tror jag att Al-fakir vinner. Eller Jöback? Eller, eller?


Men...

- Jag hoppas på Darin, Jessica eller Eric (och sen lite Anna). Den som gör det bästa framträdandet.



    

 

                                    
   
        


Ha det superbra där hemma! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0