Reklamen tar över världen

Äsch, hann/kunde inte skriva igår eftersom internet inte funkade, så det blev visst ingen hel vecka.

Vi skulle ju som sagt till Barkarby då i alla fall, men hamnade i världens bilköer, så det blev mest att springa igenom affärerna eftersom vi hunnit bli så hungriga. Dock fanns det inte så värst mycket heller tyckte jag, mest skor och roliga saker till barn. Och det var inte riktigt det jag var ute efter... :) Sedan sprang vi in på Ikea där vi skulle köpa lax, men det fanns inte. Och hundbajspåsar hittade vi inte. Sedan skulle vi på Djurmagasinet och köpa tandkräm åt Selma, men det glömde vi. Så det blev inte mycket uträttat. Får göra om det någon annan gång under mer planerade former.

Ikväll jobbar J så vi är ensamma, men det gör inget för det är ju Lets Dance... ;) Lätt den bästa säsongen hittills. Jag menar;

M:et är ju med, förmodligen Sveriges (enligt mig) bästa ögongodis.
Dessutom Markus Birro, som är djup, smart och härlig! 
Häftiga Gudrun Schyman,
och sist men definitivt inte minst, Willy. Den skönaste! Han kan få komma och snickra hos oss närsomhelst.

Men nu blir det en kort paus, vi ses efter reklamen.


Reklam; Hej! Jag heter Monica, jag är inte bara byggnadsledare, utan mamma också. Förut gick jag alltid och funderade på vad jag skulle köpa till den som fyllde år. Det tog både tid och energi. Man ville ju inte köpa något som de redan hade, eller något som de bara slängde bort. Men nu har jag kommit på en lösning. Det är så enkelt och lätt att vem som helst kan klara av det. Och man kan göra det när det passar en själv. De har ingen bindningstid och leverensen går snabbt. Dessutom har de riktigt bra priser. Gör som jag, gå in på www.tidningsbutiken.se. Och dina problem är väck.


Välkomna tillbaka. Imorgon ska både J och jag jobba kväll. Så kommer Ante hit och är hundvakt. Superbra! Och det var ruskigt längesedan S:et fick träffa sin favvokarl, så hon kommer förmodligen bli sjukt överlycklig. :D Sedan blir det ju då såklart att jobba förmiddag på söndag (alltid kväll-dag på helgerna, bra för den som är ledig, tråkigt för mig). Får hoppas man lyckas somna i tid då, brukar ju ha problem med det. :S

Nej, nu börjar Lets Dance!

 Marcus Birro och Helena Fransson. 

PS. Om du har en blogg och skriver något om tidningsbutiken kan du kanske få en prenumeration, som jag hoppas att jag får nu. ;)





Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var ju synd! Men det kanske inte dröjer allt för länge innan du/ni ska hem igen, eller?



Ja allt är bara bra med oss, och jag hoppas att det är det med er också!! Kram

2010-01-17 @ 23:36:11
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0